tisdag 8 februari 2011

Minus

Idag vägde jag mig, vågen visar -3kg så jag är nöjd, även om jag sattsade på att gå ner 4kg första månaden så får jag nog sätta ut med realistiska mål. så dag för nytt del mål.
-2kg till den 8Mars

det borde jag väl lyckas med? Måste bli bättre med maten, om jag tillåter mig att ha en godis ätar dag så blir dom lätt 3, för på helgen vill man äta godis :/ och helgen består enligt mig av Fredag Lördag Söndag. på fredagen äter man det man hittar i skåpen för att man är så galet sugen på något att tugga på. Lördagen går man med lättnad till affären och köper sig det man ör sugen på för idag får man faktiskt äta godis, och söndagen har man kvar lite från gårdagen som man bara måste äta upp för det är ju onödigt om det ligger och skräpar en hel vecka :/

Får nog ta tag i det, samt börja planera mina måltider bättre så dom kan bli lite nyttigare, men jag är på gång! Nytt träningsschema för resten av denna vecka.
Onsdag: styrka + kondition
Torsdag: Kondition
Fredag: simma
Lördag:styrka + kondition
Söndag:Kondition

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar