söndag 20 februari 2011

mys helg!

Helgen har varit toppen, har haft hugo och syster på besök torsdag-lördag vi har varit hemma hos mamma och ätit middag, kollat på film och varit och handlat lite köpte lite kläder till hugo med som var super fina han kommer vara såååå söt i dom :P
Hittade ett skärp till klänningen jag ska ha på dopet med för bara 30:- värsta bra fyndet!

Va även på en intervjuv i Fredags får se hur detta går, håller tummarna iallafall!!Och annars är det bara att leta vidare, men väntar nog till hösten isåfall då är det lite mer säkert om jag har kommit in på något plugg.

Igår hade jag en super mysig dag med underbara bella, hon är en så himla fin vän synd bara att vi träffas så sällan. Vi tog en längpromenad på ca 6km i snön det va super skönt svetades gjorde jag allt iallafall, men det var en toppen runda som jag troligtvis kommer traska runt på många gånger när det börjar bli lite ljusare läskigt att gå ensam annars.
Bella gav mig massa tips till träningen med, kankse hinner skriva lite om mitt nytänk här lite senare börjar iallafall idag på riktigt ska bli duktig med maten och allt, måste dock bara äta upp det "onyttiga" som inte står med på min nya matlista innan jag börjar, typ all frukt och sånt :P sen kör vi jag har ny energi iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar