söndag 13 februari 2011

Effektiv

Idag känner jag mig effektiv, vaknade halv 7 försökte somna om till typ kvart över 8 sen gav jag upp, kollade på nyhetsmorgon och åt frukost.
Sen har jag:
  • bytt lakan i sängen.
  • tvättat kläder, sängkläder, mattor och mer ska det bli.
  • varit och handlat mat till fots.
  • varit på gymmet i 1,5timme

Så nu ska jag städa ska börja med ett rum i taget, dammtorka, dammsuga plocka undan och skura golv så jag kommer nog få min motion idag. Tog en liten paus i allt och åt annans och drack cola bra där.. räknade mina 10:or som jag har i en flaska dom hade blivit några stycken nu. 1650:-



Va inne i stan igår med så nu har jag bestämt mig för att börja ta hand om hy och hår lite bättre, så köpte även dessa skönheter från dermalogica 1885;- gick det kalaset på så nu får det fan vara värt det min hy ska bli toppen bra. Hittade lite bättre priser sen på internet så nästa gång nu när jag vet vilka jag ska ha, kan jag handla därifrån så kankse det bara kostar 1500:- nästa gång haha! nu ska jag städa hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar