tisdag 1 februari 2011

Hitler?

Jag har verkligen fel skor på mig när jag är ute och går, men det är svårt i detta väder, imorse var det rena isbanan, mina smalben värker som fan, vaknar med träningsvärk bara för att jag varit ute och gått så mycket, lite skönt faktiskt det känns ju som att man motionerar iallafall, ska bara försöka fortsätta med en någorlunda lika effektiv motionsform när jag lämnar tillbaka lilla Nikki :D Mamma skulle nog kunna starta fatkamp så folk kan gå med på promenader 4 ggr om dagen ;)
Idag ¨åker vi hem till våran lya, har saknat den massor. För Sara kommer på besök imorn det ska bli skoj :D Måste även hem och tvätta lite så djuren får följa med hem till oss några dagar.

Med risk för att låta lite rasistisk så kommer iallafall jag aldrig skänka några pengar till räddabarnen eller något dyligt, tänk att dom är 85miljoner människor som bor i ett land som är lika stort som sverige, då tycker jag iallafall att det är bra om det dör av lite folk, när ändå hälften av alla barn som föds har blivit till för att något jävla äckel har våldtagit någon. Har man inte råd eller plats eller allt som behövs för att föda barn, så kankse det räcker med 85miljoner eller tag? vad gör det om det dör 1miljon som ändå har aids eller inte råd med mat, dör som kanske dom andra 84miljonerna har en större chans att faktiskt få ett bättre liv och maten räcker lite längre.! haha Hitler? jaja min blogg jag skriver vad jag vill så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar