onsdag 9 mars 2011

Amazing

Jag har kommit fram till att jag nog inte kommer klara detta utan frukt jag älskar frukt det är gott!!! jag vet att det är super mycket fruktsocker som kanske inte är jätte bra för min viktnedgång, men jag är ju ute efter ett långsiktigt resultat och en kost som kommer funka för mig i framtiden. Och jag kommer ju vilja äta frukt i framtiden :P
Så därför ska jag minska ner på frukten men jag kommer helt klart inte utesluta den helt.. Träningen ligger på hyllan, gick dock en 50min promenad igår som va super mysig skönt att komma hem när det är ljust nu igen i love it!!!
Men på måndag kör jag igen och då blir det disciplin till max.. (räknar med att vara helt fult frisk på måndag) för mycket längre än så ska jag väl inte behöva vänta... det blir nytt delmål på måndag med för sommaren närmar sig med stormsteg!

Idag ska jag träffa en gammalvän till mig som heter Andreas det ska verkligen bli skit kul, han bodde i katrineholm förut men det visade sig att han bor i farsta numera alltså väldigt nära... så som sagt ingen ide att dra ut på att träffas, saknar mina killkompisar och andreas har alltid varit en av dom bättre så detta ska bli toppen!
Men först ska jag hinna med en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar