onsdag 9 mars 2011

nostalgi

Gårdagen va skit trevlig, wallin är samma gammla going haha och han har även lyckats hitta en flicka som är super gullig hon med så det va riktigt kul att träffa dom, tiden lite flög förbi. Kändes som att Andreas dock har bättre koll på vad jag gjorde i mina yngre dar än vad jag själv har haha, men det va härligt att prata gammla minne och catch up.
Det va nog 5-6år sedan vi sågs sist men egentligen kändes det som att det va förra veckan.

Till helgen blir det Göteborg och hälsa på min älskade Clara :P Det kommer med bli super mysigt, blir party för att fira miches nya jobb och sen ska vi mysa massor!Och hoppas på några långa härliga promenader med för figurensskull..

Hela veckan har varit fylld av frestelser, kakor, nybakade bullar, kokostoppar ja lite allt möjligt, jag lever efter att få äta på lördag och därför klarar jag att stå emot, dock fick vi super god sockerkaka hemma hos andreas igår som sara hade gjort och då kan man inte tacka nej ;)
Men en gång gör inget jag får helt enkelt ge fan i att äta sockerkaka på lördag så har det löst sig ;) eller ta en super lång promenad idag fortsätter vädret vara såhär fint så blir det garanterat en promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar