fredag 18 mars 2011

Russin

Imorse gick det knappt bra för mig :/ först lyckas jag hälla ut hälften av min fil på bordet haha och sen sväljer jag ett russin på helt fel sätt så nu har jag ont i halsen, fortfarande!

Igår va super trevligt, väldigt städat blev lite vin och super god mat hemma hos andreas och sara och sen åkte vi vidare till gamlastan och satte oss på en väldigt full pub, men lyckades få ett par stolar vid baren perfekt! lyssnade på lite irish music Andreas agerade DJ och drack lite god cider jag iallafall dom andra insisterar på att dricka äcklig öl!

Ikväll blir det med party jag ska först försöka hinna med att träna, sen kommer heidi så vi kna fixa iordning oss tillsammans. Laga lite mat så vi inte dricker på tom mage.
Sen ska vi vidare in till stan där Veras syster fyller år och har hyrt götakällare så då blir det party party :P
Ska bli bättre på att ta bilder ikväll men brukar oftast glömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar