fredag 11 mars 2011

Our house

Idag ska vi fara ner till Göteborg det ska bli super kul! Fidde ska tvätta bilen på rasten och sen är bromsar och allt nybytt så det kommer gå super bra, om vi har med vind och tur med trafiken.. håller tummarna!

Jag har börjat bli super sugen på att bo i hus, mest för att man slipper störiga grannar som inte verkar ha eller ha haft något liv för dom inte gör annat än klaga på sina grannar.. hatar! ja visst om vi spelar lite musik kl 11 en lördags kväll er jävla bebis skriker ju dygnet runt, vilket min syster fick mig att uppmärksamma så när jag låg hemma och va sjuk så hörde jag den hela tiden, övervägde att gå och klaga haha!
sen är det för att jag vill ha en pool!!! jag bara måste ha det om jag ska ha hus, det är så mysigt, sen vill jag kunna ha lite poolpartyn medans man fortfarande är någorlunda ung, jag vill ha glittrig bänk i köket och vitthögblankt golv. Hum för stora drömmar kanske, för det första är hus SVINDYRA! i sthlm (haninge) och eftersom jag vägrar bo i skogen någonsin mer i hela mitt liv så är det ju Haninge det får bli eftersom Fidde inte vill bo i småland för där hade vi nog minnsan hittat ett billigt hus och ha råd att bygga pool... drömmar drömmar!

man får väl hoppas på att bli rik en vacker dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar