måndag 7 mars 2011

back to life

Nu är helgen över, jag är tillbaka på jobbet men mår sådär faktiskt har jordens huvudvärk och svettas hela tiden :/ men det blir nog bra. Vill bli frisk igen nu så jag kan komma igång med träningen. Laddade iallafall upp med ett storkok med linssoppa så det får det bli till lunch idag, bara för att jag inte kan träna betyder inte det att jag inte ska sköta maten, för jag har slarvat massor förra veckan när jag va sjuk :(

Vi skulle åkt till göteborg i helgen men eftersom jag inte mådde bra i fredags blev det en lugn kväll, jag och 'älsklingen åkte till nackaforum och åt middag, köpte ett par skor som jag såg i en tidning och är helt kär i dom. dom är såå fina och super sköna ska lägga i en bild sen :P
I lördags mådde jag bättre men eftersom det är sååå super långt till götet kändes det onödigt att åka ner över en dag så vi får planera in en ny tur dit helt enkelt. bara att vi har så mycket att göra hela tiden :/

Vi fick våran bil i fredags med, det känns helt overkligt att den är våran den är bäst att köra med, nu kommer jag nog börja älska att köra bil, det är så jätte skönt att sitta högt upp när man kör tycker jag.kommer en bild på den sen med.

Vi tog en tripp till ikea på lördagen men bilen och pumpan :P Hittade badrumsskåp och lite sånt som vi ska köpa, även bra ideer till hur vitrinskåpet ska se ut så får hem och kolla lite på det så får vi ta en ny tur till ikea när lönen har kommit :PMåste hitta någon som kan sätta upp sakerna med, eftersom det är badrum så måste man väl ha en rörmokare och det är dyrt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar