söndag 13 mars 2011

Nya tag

Som vanligt lyser jag med min frånvaro från bloggen på helgen.
Helgen har vi spenderat i Götet hemma hos Clara och Miche, det var super mysigt men såå tråkigt att det ska ta sån tid att åka dit för då känns det som att man knappt hinner vara där innan man ska åka igen :/ Fredagen blev det god mat och film mys.
Lördagen gick vi i stan lite, hittade en klänning som jag ska visa sen, på kvällen gick vi ut på party började lite segt men slutade toppen! men en kebab på spårvagnen hem som senare på kvällen slutade ner i toaletten haha! Igår blev det lite bakis mys framför tv:n och en lång färd hem. Tur vi har en toppen bil som är sjukt skön att åka i och att jag hade många sidor kvar i min bok. Nu är det en ny vecka nya tag så nytt träningsschema och maten blir det ännu mer disciplin på ;)

Träningsschema:
Måndag: Stryka överkropp + 20min crosstrainer
Tisdag: Kondition 30min intervall + simma 30 längder
Onsdag: Vila
Torsdag: stryka ben + 20min crosstrainer
Fredag: 30min intervall
Lördag: vila
Söndag: Stryka överkropp + 20min crosstrainer

Jag smygstartar lite, får helt enkelt inte gå ut för hårt nu när man har varit sjuk. Men nu kör vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar