måndag 7 mars 2011

sommar, sommar och sol!

idag skiner solen och jag bara längtar till uteserveringar, kvällsdopp,mysiga picknickar på stranden, lätta fina sommaklänningar, roadtrips genom sverige där man kan stanna och köpa glass och polkagrisar.  Jag längtar som en galning vill ha en lång mysig sommar, vill få brunbrända ben och en jävla massa fyllor. Dessa skor är mina nyinköpta skönheter. Jag älskar dom!! dom är hur sköna som helst vilket gör att jag faktiskt kommer kunna springa runt i dom en hel kväll på krogen utan att dö.
toppen skor!700kr på Vagabond love them. Eftersom dom är den färgen dom är med kommer dom väl garanterat inte vara långlivade och speciellt med tanke på hur sköna dom är så kommer jag väl använda ihjäl dom, så antingen får jag köpa ett till par fast i en annan färg eller så får jag leta efter ett ny par som kan avlasta dessa ibland ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar