tisdag 22 mars 2011

Lost

Den här veckan träningsmässigt har gått sådär vill jag påstå. I måndags gick jag och fidde en långpromenad som var hur skön som helst skulle ändå ha kondition då så en promenad är perfekt när man varit inne hela dagen, känns som att jag börjar tappa motivationen lite endast för att det känns som att jag står stilla, vill att det ska hända något, men när vi åker bort varje helg och har mycket planerat hela tiden så får jag avbrott i min träning hela tiden vilket gör att jag måste börja om nästan varje måndag.

Egentligen skulle jag bara vilja ha en månad som jag inte åker någonstanns utan bara fokuserar på träningen, men hur skulle det se ut, många gånger hatar jag den pressen vi har på oss att man måste åka och hälsa på alla hela tiden. För jag antar att dom vi hälsar på inte har den pressen på sig att dom ska komma till oss och hälsa på.Får se kanske kan göra slag i detta i Maj bara träna och göra det jag vill i en månad. Låter som en plan.

Igår va jag sämst, skulle gå till gymmet hade ätit och satt i soffan en stund sen blev jag så trött att jag somnade, blev helt slut, och blev jätte sugen på godiset jag hade i skåpet, så jag struntade i träningen och åt godis istället bra där ;) Men tror ajg behövde det, ikväll blir det nog simmning eller om jag ska ta igen den träningen jag missade igår. Sen blir det ny plan måste mjukstarta min träning lite så man inte tappar motivationen, tänkte 3 dagar i veckan gym och simma eller promenader dom andra dagarna och vilo dag om jag är super trött... så får vi se hur det går :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar