onsdag 16 mars 2011

Mustig mustang

Idag ska jag egentligen vila men är sugen på att ta en sväng i bassängen så får se om det kanske blir det, för har fuskat på jobbet idag och ätit bulle :P Men det var gott och tränar jag ikväll även fast jag inte hade planerat det så borde det ju jämna ut sig ;)

VIssa dagar vill jag bara att denna jävla viktnedgång ska gå skit fort!!!!Jag vill bara sluta äta i några veckor och sen vara nöjd, men sen slår förnuftet till mig att gör jag så så kommer resultatet garanterat inte bli så långsiktigt som jag har tänkt mig.

Fiddes pappa ska till USA snart.. jag är sugen på en mustig mustang!!! varför är inte jag rik? säg mig det? En sån här hade jag kunnat tänka mig att ha och glida runt i på sommaren såå ja tack. Får väl köpa en lott och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar