onsdag 23 mars 2011

..... motivation...

Motivationen vart tog du vägen? Vi ska ju till småland i helgen vilket gör att jag vet att jag inte kommer kunna träna, sen så ska svärfar följa med oss hem för han ska till USA, och sen kommer lilla Johanna märta för hon ska med till USA.! och då vet jag redan nu att jag inte kommer ha tid att träna på en vecka och det är det som förstör min motivation!

Jag ska ta tag i detta i april alltså första april, så ska jag föröka börja mys köra lite, ta långa PW och träna på gymmet 3 dagar i veckan, så kanske jag blir lite motiverad igen, ska verkligen ta tag i min mat med, inte köpa hem någon frukt i april och lägga upp exakta matscheman!
För jag ska klara detta...Sommaren 2009 vägde jag ca 2kilo från min mål vikt, men va nog nöjd då ändå så jag typ slutade bry mig, detta misstaget ska jag inte göra denna gång för när jag väl nått mitt mål så ska jag göra allt för att hålla det, så även om jag väger det jag vill eller är nöjd med min kropp så måste jag förstsätta träna och äta bra mat :D vi får se hur det går! jag hejar på mig iallafall! :P

Idag blev det kyckling hamburgare och imorn är det en ny dag!

2 kommentarer:

  1. Ingen frukt? Frukt är ju ett superbra mellan mål för att dämpa hungern. Annat om du hade sagt godis, mackor eller något sådant. :o

    SvaraRadera
  2. Jag hade tips söndag med en kompis som tränar jätte mycket och lyckats gå ner väldigt mycket i vikt, och hon sa till mig om man ska gå ner i vikt är inte frukt så bra för det är så mycket frukt socker i och något sånt, jag älskar frukt så det kommer bli svårt men täntke att jag skulle försöka gå all in men lär nog fuska med någon frukt ibland;)

    SvaraRadera