söndag 27 mars 2011

Värnamo

Helgen spenderades i lilla Värnamo hemma hos svärföräldrarna. Vi har inte varit där sen början på Januari så det var verkligen dags nu, lilla Ella hade blivit så stor och blir bara sötare och sötare, snällare bebis får man leta efter :P

Hum eller Bebis hur länge får man säga det till dom?? när slutar man vara bebis?

Hann faktiskt träffa ganska många i helgen med det var toppen, På Lördagen var det marknad så då gick jag Fidde och Emil på den lite och fikade, sen kom Robin då gick vi till systemet och köpte lite cider och öl och satte oss i solen, hälsade på hemma hos boman lite.
Bo och hämtade mig med grabbarna i Forden så handlade vi lite mat som vi sen grillade.. MUMMA! på kvällen var jag hemma hos Sara och Martin som har köpte en super söt liten vovve så mjuk och go.
och hur bra var det inte att min älsade Marcus var där, vi kom nog fram till att vi inte hade träffats sen studenten och det kändes ju lite onödigt länge sen.
Tobbe va med där och robin kom en sväng...
Sen drog jag ocg grabbarna vidare till Harrys, det va verkligen sjukt kul!!! saknar dom massor önskar vi hann ses oftare. Sen bjöd Tobbe på Kebab.. smålands kebab helt fantastiskt!

Söndagen spenderade vi i soffan med familjen, super mysigt synd det är så långt annars hade vi garanterat setts oftare, Mathilda uppgraderade min garderob lite med saker hon inte vill ha länge sååå snäll är hon :P Fina Mathilda :D
2 par skor, 1 par byxor och 1 par leggins inte illa...

Lördag är alltid helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar