onsdag 16 mars 2011

Green

Idag ska jag och älsklingen iväg på middag hemma hos andreas och sara sen ska vi ut en sväng på någon pub tror jag haha! tydligen skulle man klä sig grönt letade verkligen frenetiskt igenom min garderob igår och har fan inga gröna kläder alls, inte ens en t-shirt. hittade en klänning som är så militör kamoflage mönster så det får duga det är iallafall lite grönt i den, så målade naglarna gröna med.
Men undra varför jag aldrig köper gröna kläder för jag gillar grönt, jag är däremot inte så jätte förtjust i lila men ändå har jag massor med lila kläder :/ huM!

Köpte ju faktiskt en grön jacka, och ett blommigt grönt linne alltid något, dock tycker jag det är lite för sommrigt att ha blommigt på sig när man ska på pub så det får va!

Har även en toppen helt planerad så nu får det gärna bli fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar