onsdag 2 mars 2011

jaaaaa

Dålig uppdatering dåligt med bilder dåligt med allt..
Mår fortfarande dåligt :/ börjar inse att det nog faktiskt inte kommer bli något göteborg till helgen jag saknar min Clara men mår jag såhär orkar jag inget. Troligtvis måste jag väl må lite bättre till helgen kan jag tycka jag menar hur länge kan det hålla i sig?
Jag åt glass med kolasås till frukost, fidde sa till mig att när man är sjuk så behöver man inte vara nyttig trots att ingenting smakar något så äter jag ändå onyttiga saker, hum! ska äta upp min choklad idag sen får det vara nog för resten av denna vecka iallafall hur låter det?
Hoppas jag måste bättre imorn orkar inte må såhär dåligt blääÄ!!

Nu ska jag snart forstätta kolla på resten av Glee så jag har något att göra tills älsklingen kommer hem. VIll för övrigt bli frisk och gå till gymmet nu tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar