måndag 21 mars 2011

helgen

uppdateringen på helgerna är hemsk från min sidan, men har oftast väldigt mycket att göra, och sen sitter jag nog nästintill aldrig vid datorn hemma för det är min man som dominerar den med diverse konstiga data spel. Och den bärbara dator fick något slags damp fel och insisterar på att vara dum i huvudet, eller så är det vårat trådlösa det är fel på eller båda tillsammans, jag orkar som vanligt inte engagera mig i sånna saker och skiter i det istället!

Fredagen blev det party på götakällare med vera och Heidi, när vi skulle hemmåt mötte vi upp våra pojkar i stan och tog nattbussen hem. Lördagen vaknade jag och var förvånansvärt pigg, åt en billys i sängen till frukost då Lördag = Ätardag. Satt på solen och hade det bra på balkongen helt sjukt varmt det blir där, fixade lite med mat för sen på kvällen kom Andreas, sara, vera + syster hem till oss på "parmiddag" haha! och sen åt vi massa mums och kollade på körslaget, en toppen kväll faktiskt.
Gårdagen spenderade vi hemma hos mor min, vi grillade helt fantastiskt gott! Åkte till lilla hästen och hälsade på med :D
Sen var jag såklart på gymmet med. ska slänga in ett nytt träningsschema för denna vecka snart och sen lägga upp lite nya mål som jag ska klara av :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar