tisdag 15 mars 2011

Dancing on my own

Idag har varit en lång dag.. benny va sjuk så har varit lite drag på lagret mycket paket som skulle iväg.
Träningen igår gick skit bra och är just nu nyligen hemkommen från gymmet blev dock ingen simmning idag tar nog det på fredag istället.. men jisses vad jag svettades idag skönt var det.
Men slarvar fortfarande med maten förstår inte att det kan vara så svårt! Istället för att äta riktig mat är jag nog proffs på att äta ägg macka, eller mjölk och flingor innan jag ska till gymmet. Oftas har jag mat klart i kylen som jag skulle kunna värma på men såfort jag tänker på hur det kommer smaka så får jag kväljningar i munnen även fast det är något som är så super gott som kyckling, och då tar jag en snabb utväg och äter lite yoghurt eller något som jag vet att jag inte mår dåligt av.

Va på Hm och köpte en ny grön fin vår jacka och en super fin topp på HM 99:- för toppen och 299:- för jacka och hade ju present kort det är ju toppen!

Lite bilder på mig och min fina flicka från helgen lyckades jag få in med ;) Färgade håret lite mörkare i helgen med, hade tröttnat på slingor haha! nu ska mitt hår få vila lite och bli långt och fint, vi håller tummarna för det!Bara toning och massor med inpackning får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar