onsdag 23 mars 2011

Dumma bil

Igår lyckades jag stå emot även fast fidde satt och åt upp en hel chips påse med dipp det såg super gott ut men jag är bestämd ibland haha!Så mycket för den hjälpen man får av sin pojkvän, nu ska jag aldrig mer köpa hem något godis så han inte heller kan äta så jag slipper bli sugen.

Igår blev det en Power Walk med pumpan det var super mysigt, längtar till alla denna snön har gett med sig så man kan börja gå på elljusspåren.ska börja med 5km rundan den är lagom.
Ikväll blir det städa, handla och tvätta så det är fint när svärfar kommer på besök. Sen va det visst något som var trasigt på bilen så Fidde måste fixa med det ikväll så den blir hel till vi ska åka till småland, bara dom får tag på delen som dom behöver med.

För övrigt är nog jag och fidde sämst i hela världen på att äta riktigt middag, vi äter typ alltid äggmackor, eller yoghurt eller så äter fidde en chips påse bra där! kanske ska ta tag i det med men jag orkar inte alltid laga mat, eller jo det gör jag ju för äter ju lagad mat i matlådan varje dag men orkar väl inte riktigt laga mat när jag kommer hem från jobbet innan jag ska träna, such ilandproblem- HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar