tisdag 10 maj 2011

Ånger

Idag är det exakt 3 veckor kvar tills våran semester börjar och ni anar inte hur skönt det är!
Jag ångrar inte en sekund att vi valde att ha så tidig semester för jag är så jävla trött på vissa jag jobbar med, herregud hur gammal är man? Så egentligen har jag lust att gå för dagen och aldrig komma tillbaka hit, men jag gillar pengar för mycket och min morbror har ju faktiskt inte gjort något så jag får helt enkelt stanna dessa 3 veckor fram till semestern.

Idag kommer dom hem till oss och fotógraferar vårat fina hem så någon annan kanske vill köpa det. Men samma här ångrar verkligen inte att vi har valt att flytta ner till småland, även fast sthlm är väldigt fint på sommaren, och denna helgen ska jag och Heidi bara njuta av just sthlm och sommar, så kommer ju såklart sakna det lite men hoppas på att få minst lika kul i lilla Värnamo.

Det är super fint väder idag igen, och jag som förflyttade min gå till gymmet dag till idah just för att det va så int väder ute igår att jag ville gå en promenad istället. så får se om det blir en pormenad idga med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar