söndag 1 maj 2011

Detox Dag 5

Igår va vi hemma hos mamma hos hjälpte till och det känns idag i hela min kropp helt slut är jag. men tror jag har lyckats lura med fidde ut på 8km rundan lite senare. toppen!

Måltider dag 5:
Frukost: fruktsallad med lite turkisk yoghurt
Mellis: Vindruvor
Lunch:Fruktsallad
Middag: Laxpaket, men morot, lök och potatis

Dricka: ca 1 liter vatten och 2 glas färskpressad juice
Motion: 2 st 15min promenader, och en hel dag med målande och spikande
Känslor: Igår blev jag väldigt sugen på en macka med ost, för det är det bästa jag vet! Känner mig duktig som faktiskt klarar av alla frestelser och hoppas innerligt att jag klarar av det när denna period är över med. Börjar bli lite sugen på att gå till gymmet med så ska nog klämma in det 2 dagar nästa vecka.
Hittat lite mer goda recept jag ska ge mig på, snart 1 vecka kvar. Idag visade vågen inte minus men åt så sent igår typ vid halv 8 tiden så det är förståligt, äta tidigare idag och bättre lycka med vågen imorn.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar