torsdag 19 maj 2011

bästbäst

God morgon!

Igår va min karaktär sämst jag va trött, less, sugen på allt onyttigt osv, skulle gått till gymmet med Heidi men insåg att jag var tvungen att ta tag i packning och städning först. men idag får det bli gymmet sen åter till att städa så det är fint på söndag då vi har visning!

vet att det är jätte dåligt med bilder i bloggen just nu men jag har noll inspiritation just nu :/
har sagt upp oss från jobbet nu iallafall så den 29Juli drar flytt lasset ner mot småland om allt går som vi har tänkt med visningen förstås.. allt kan hända.

Fick även ett mejl idag på att jag gått vidare ett steg på den linjen jag har sökt till så nu återstår det ara att göra ett prov på 45min som sen avgör om jag kommer in alls, men sen är det jag och tydligen 142st till som ska göra det provet så är lite smått nervös.
så hoppas ni håller tummarna för mig nu!

JAG ÄR KÄR I FREDRIK bara så ni vet! han är bäst!bäst!bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar