måndag 2 maj 2011

måndagmåndagmåndag

Usch måndagar är inte min favorit dag...:/
Har kollat runt lite på internet efter spanska kurser, men eftersom man har semester och inte kommer vara i sthlm blir det svårt, men då hittade jag en på internet så man kan plugga hur fort eller sakta man vill alltså man har 1 år på sig att läsa grundkursen men sen kan man göra det så fort man orkar, 3300:- hur bra?
Man får prova på en vecka gratis så jag anmälde mig för nu jävla får det hända något haha!

bad även min högsta chef om ett rekomendationsbrev förra veckan och imorse låg det på mitt bord, super bra saker stod det man kan nästan tro att jag är duktig ska ta en bild och visa sen ;)

Är ju sugen på gymmet och idag är det dööö trist väder så har jag tur lyckas jag lura med mig älsklingen dit en snabbis och annars går jag själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar