söndag 22 maj 2011

mys dag

Igår hade jag en super mysig dag inne i stan med min älskling. Eftersom vi hade visning på lägenheten fick vi ändå inte vara hemma så då åkte vi in till stan såfort vi hade städat klart, vi gick ner på djurgården tog en glass och satt oss vi vattnet och tittade i det fina vädret super mysigt!
Sen gick vi runt i stan lite jag tog tillfället i akt och kilade in på one piece affären och hittade precis den jag ville ha, Stod mellan denna och en med stjärnor men när dom inte hade den med stjä'rnor inne i butiken kände jag att det var ödet som bestämde att jag skulle ha just den jag köpte.
Denna blev min igår, så super nöjd! Köpte den i strl S och tycker den sitter perfekt, inte för tight och inte heller så det ser dumt ut löst utan super bra.. så en M hade varit på tok för stor känns det som.

Sen vid 4 tiden mötte heidi och Niklas upp oss inne i stan så gick vi och käkade tillsammans, jag åt oxfile med krämigpasta mums! Sen gick vi och köpte lite godis och gick och såg på Fast & Furious 5 på bio! super bra var den verkligen!... jag hann även hoppa i min nya dress till bion så det va super mysigt! kan man annat än älska den.

Eftersom vi hade en mysdag med godis och glass igår får jag helt enkelt skjuta upp min mini detox till idag. NU KÖR VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar