söndag 15 maj 2011

Helgen

Kan ju börja med att säga att jag garanterat mår som jag förtjänar idag haha
I fredags hade jag och Heidi en mys kväll köpte godis, fixade tacos och drack lite vin.. super mysigt var det bortsett från att jag inte hade ätit godis på 3 veckor och eftersom jag var hungrig när jag handlade blev det väldigt mycket godis.
Har varit sugen på tacos väldigt länge men orkade inte riktigt äta så mycket som jag ville men sen blev det godis på kvällen, men herregud vad ont i magen jag fick sen så jävla mätt!! Det är inte värt det usch fick verkligen ett wake up call på vad jag går miste om när jag inte äter godis, och det var så himla skönt att inse att jag inte ens vill ha godis och massa skit längre för jag hatar att känna mig så dödsmätt och knappt kunna röra på mig..

Igår hade jag och Heidi en mys dag, svettades på gymmet, färgade håret myste på balkongen sen blev det party för hela slanten, så då var vi onyttiga och gick till sibylla fast jag tog en kycklingburgare med mangosås och grovt bröd, jätte god va den verkligen.
Dock blev det nog lite för mycket av det goda igår, även fast vi hade riktigt kul!
Så idag är hela min dag förstörd och jag som vill ut och gå en långpromenad klara knappt att gå ifrån soffan till köket, usch så nästa gång ska jag nog inte dricka lika mycket? haha!
vi motionerade iallafall på dansgolvet.Och vågen log mot mig imorse alltid något positivt!
Ikväll ska Pumpan laga god mat till mig och killarna, vilken underbar vän! kommer sakna henne sjukt mycket.heidi är verkligen toppen, alla borde ha en Heidi säger jag bara BÄST!

Så måste nog fixa på mig kläder snart och ta en promenad dit så jag får i mig lite frisk luft, dock ser det ut som fan här hemma men jag orkar verkligen inte städa så jag fixar det imorn när jag mår bättre kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar