fredag 6 maj 2011

Detox Dag 10

Oj nu går det undan redan dag 10, eller jag är ju inne på dag 11, känner mig duktig! ska dock till pappa i helgen, men det ska inte hindra mig från att fortsätta vara duktig.!

Måltider dag 11 :
Frukost: honungsmelon
Mellis: 1 äpple
Lunch: fisk i currysås
Mellis: 1 apelsin
Middag: Torkade frukter

Dricka: ca 1,5liter vatten, 1 kopp te
Motion: 1 timmes promenad med pumpan
Känslor: Nu känns det att man är på sluttampen, måste börja planera för fas två så jag lyckas gå ner dom kilon som är kvar.. men idag log vågen åt mig så måste hålla detta under helgen bara. Är sugen på annan mat, men för bestämd för att fuska och när vågen är så glad mot en så vill man inget annat än att fortsätta.
Hade ont i huvudet igår, och är nog lite mer lätt retlig än annars med inget märkvärdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar