tisdag 3 maj 2011

Rökning gör mig så förbannad att jag vill slå nån!

Jag läste nyss min systers blogg där det stod att hon har börjat röka igen, efter att ha hållit upp i 1,5år och jag förstår verkligen inte varför det liksom exploderade i mig va i helvete????!!!!! va tänker hon? vad tänker alla som röker? hur i hela världen kan man vara så respektlös mot andra människor att man röker?

Om vi då tar min syster som läset istortsett allt när hon va gravid och man får inte ge hugo, mjölkprodukter eller dyligt för att det är farligt för små barn, men att hon tycker det är okej att röka bredvid honom i resten av hans liv??? Jag är ju faktiskt hans gudmor så borde faktiskt ha någonting att säga till om när det gäller hans säkerthet och detta är fan inte okej!

Jag satt senast i söndags hemma och tänkte efter att jag sett fenomen hur många det är som dör av rökning varje år.. och även fast jag inte röker löper jag nästintill större risk att dö av det just för att min föräldrar har rökt i hela min uppväxt!!! varför utsätter man sitt barn för något sånt?
Och då bestämde jag mig för att det aldrig är någon som ska få röka i mitt barns närhet så länge jag har något att säga till om! och den dagen mitt barn börjar röka låser jag in den tills den fått lite vett i hjärnan... jag blir så jävla förbannad!!!! URSÄKTA  men snälla tänk för fan ingenom varför ni röker och överväg om det fakitskt är värt att döda folk i er närhet för att ni vill elda upp era pengar??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar