fredag 20 maj 2011

one piece

Haft en super mysig kväll idag, dock ätit väldigt mycket idag så är super mätt haha! men det får det nog bli lite ändring på iallafall :P
Men efter jobbet åkte vi hem till mamma och satt i solen och myste, sen fixade mamma tacos till oss som alltid är super gott.. Grannarna kom över och snackade lite dom med.
Fick låna ett par toppen fat av micke och tessan till smörgåstårtorna som jag och heidi ska göra på tisdag toppen ju!

Sen åkte vi hem så fidde får sova som ska upp tidigt imorn, så jag åkte över till Nina för att prova hennes One Piece så jag skulle se vilken storlek jag skulle ta, så troligtvis blir det S det verkar som att den kommer sitta bäst, för nina hade xs i sin och den satt bra men lite för tight inte så pösig som man vill ha den, men bra i längden så M känns bara jätte mycket för stort, så nu har jag bara ett dilemma, tror det står mellan 2 st olika eller egentligen 3 st så hur ska jag bestämma mig då? such! ska kolla med Fidde vilken han tycker så får jag beställa en sen men tydligen tar det ca 3 veckor innan man får hem den och då är vi på semester hur gör man??? får klura på den lite...

Nu sitter jag uppe och väntar på att min kusin ska ringa och säga att han vill att jag ska hämta honom och hans tjej som är på part ikväll ... bästa kusinen som jag är så är det klart jag kör hem honom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar