måndag 9 maj 2011

Detox avslut

Min sista detox dag är avslutad, även om det blev lite halvdant gjort nu i slutet så är jag nöjd med mina resultat och att ajg iallafall lyckades 10dagar utan att fuska och efter det har jag fuskat bara med kött, och igår hade vi mys picknick/grillning med pumpan och niklas nere vid rudan så då blev det kycklingspett med sallad och en brödbit men det va så gott helt kalrt värt det!

Så resultatet kan vi säga blev -4kg jag har pendlat lite dessa dagar mellan 65,4 och 64,9 kg så om jag räknar att jag väger 65,4 har jag gått ner 4kg på dessa 2 veckor vilket jag tycker är bra bra.
Och jag känner mig så sjukt mycket gladare, denna detoxen har garanterat lärt mig att jag ska börja tänka på vad jag äter och föröska välja den där salladen lite oftare.

Nu går jag in på fas två kan amn säga vilket betyder, kött,fågel,ägg och mer träning så jag har redan lagt upp ett bra start schema för denna veckas träning och hoppas på att gå under iallafal 64.9 när veckan är slut. Men sen tänker jag även ge min själv en ätar dag, men inte en så extrem ätar dag utan en som jag äter bara någonting gott och inte allt som är gott.

önska min lycka till! minus ca 3kg kvar till målvikten runt 62kg är det jag satsat på.
NU KÖR VI! slutspurten innan sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar