onsdag 18 maj 2011

mini detox

Är ganska trött på min vikthets egentligen, att jag ska vara så fixerad vid att väga prick 62kg, blir tokig på mig själv men samtidigt vet jag precis varför jag är så, för när jag sist vägde det mådd ejag så bra, jag var glad, alla mina kläder passade utmärkt jag var super nöjd med mig själv, så vill verkligen komma ner dessa 3 sista kilon så jag kan vara nöjd och sen bli så himla sund att jag stannar där nere.

Sen är nog mycket att jag läser massa snygga människors bloggar, som verkar hittat den rätta balasen mellan sund och onyttigmat mellan att slappa och vara ute och springa, det vill jag med göra, det jag har märkt är att jag kan vara jätte duktig och strunta i allt som är onyttigt inte ens vara lite sugen så länge jag helt förbuder mig själv att vara onyttig typ som när jag kör en detox. Där har jag bestämt mig för att köra en minidetox, start söndag i en vecka med undantag från onsdagen då vi ska bjuda på smörgåstårta på jobbet..

Jag gör endast denna detox för att tvinga min kropp att hålla sig borta från onyttigheter, men kommer nog äta kyckling med för är rätt trött på fisk om vi säger så haha! men måste åka och handla hem massa gott på fredag! så nu kör vi igen, sista sluttampen innan semestern! därför blir det mycket och långa träningspass med håll tummarna för att det går vägen denna gång iallafall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar