måndag 16 maj 2011

..................

Idag är mitt huvud så sjukt tungt, jag har varit seg sen helgen, så min viktminskning står stilla, men ska försöka ta tag i det idag när jag kommer hem.
Ge mig upp till gymmet, eller om det fina vädret fortsätter blir det nog en långpromenad istället.
Känner mig seg, ensam, dum, gnällig helt jävla obefogat ledsen väldigt ofta, det är värdelöst!

Satt och läste lite lappar som jag skrivit när jag va yngre, och jag känner mig precis likadan nu, känner mig som sagt väldigt ensam, utelämnad. Vill bara växa upp sluta ha sånna jävla begär över att behöva göra något mer, vilja något annat, vara nyfiken på om gräset 'är grönare på andra sidan.
fÖr egentligen har jag det nog ganska bra men ändå kan jag aldrig riktigt känna mig nöjd.

Svartsjuk,Avundsjuk, irriterad, ledsen, dum i huvudet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar