tisdag 3 maj 2011

Detox Dag 8

En milstolpe är slagen första veckan är gjord och det är med bättre mod jag intar vecka två, jag har planerat mina måltider lite bättre och Känner mig mer taggad till att gå till gymmet.

Frukost: Havregrynsgröt med jordgubbar och 1 kiwi
Mellis: 1 äpple
Lunch: Linssoppa
Mellis: 1 apelsin
Middag: 1 banan, 1 kiwi och naturell yoghurt
Kvällsmål: 1/2 banan

Dricka: 2 liter vatten 2 glas färskpressad apelsin juice
Motion: 30min promenad, 30 min crosstrainer
Känslor: Idag visade vågen neråt igen, jag kommer lägga upp hur mycket jag har gått ner under detoxen sista dagen såklart. Jag var taggad till att gå till gymmet, och som sagt så känns det som att jag har lite bättre koll på vad jag kommer äta denna sista veckan. Det känns toppen hoppas bara jag lyckas gå ner dom kilon jag vill. Sen det där med att man ska få fin hy under detox fungerar säkert på alla förutom mig som sitter och river mig själv i ansiktet så jag får nya sår varje dag. Men jag trottsade mig själv lite och klippte iallafall av naglarna på ena handen i förrgår så ska nog klippa av dom på andra handen med så jag helt omöjligt kan riva mig själv. jag får helt enkelt välja, naglar eller fin hy? Jag väljer fin hy!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar