måndag 23 maj 2011

dreams

Drömmer så himla konstiga drömmar nu för tiden, ibland är dom super mysiga ibland blir jag rädd, och ibland vaknar jag upp med en väldigt konstig känsla.

Inatt drömde jag om människa jag känner, en jag inte träffat på ett tag, en jag träffar lite löst flera gånger i veckan och en jag träffar ganska sällan men tänker på väldigt ofta så hur kommer det sig att just dom hoppade in i min dröm??
Hatar när jag gör förbjudna saker i drömmar med, vaknar och känner mig skyldig värdelöst!

Ibland önskar jag mina drömmar var sanna, ibalnd önskar jag att allting var någonting annat, men får väl tänka att vi fortfarande är unga att allt hinner ändras och det är bara jag själv som kan påverka i vilken riktning jag vill att allt ska gå.

- Things are what you make of them

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar