söndag 8 maj 2011

Detox dag 11, dag 12, dag 13

Kan ju lägga upp helgens måltider även fast jag fuskade så har jag slutfört min detox med ganska bra resultat iallfall.

Dag 11:
Frukost: Honungsmelon
Mellis: 1 näve mandlar
Lunch: laxpaket
Mellis: 1 äpple
MIddag: sallad med rostbiff och oxfilé
Kvällsmål: 1 Mandarin/clementin

Dricka: vatten och juice vet inte riktigt hur mycket.
Motion: Blev endast lite vardagsmotion

Dag 12:
Frukost: Havregrynsgröt med banan
Mellis: 2 mandariner
Middag: sallad med en nötfärsbiff, senap ketchup + ost
Kvällmål: 1 burk med kesella, rabarber smak

Dricka: 1,5 liter vatten, 1 glas juice
Motion: Jobbat med hagen hela dagen, red en liten stund och gick en liten promenad med clara.

Dag 13:
Frukost: Havregrynsgröt med banan
Mellis: 2 mandariner
Lunch: 1 banan
Mellis: 1 nävemandlar
Middag: 1 ananas

Dricka: 1 liter vatten, 2 glas juice
Motion: jobbat i hagen
Känslor: Helgerna är alltid svårast såklart det är då frestelserna är störst, att äta godis till kvälls filmen, eller bara dricka läsk mitt på dagen. Äta mackor till frukost. Men när man kör detox är det ändå så enkelt att sitta där och äta gröt för man ser varje morgon vad amn får för resultat, så just nu att jag fuskade 2 ggr med lite kött gör ingenting för det är inte så farligt. Jag är glad jag ser bra resultat, imorn får jag börja träna och får lite med möjligheter när det gäller mat.
Nu gäller dt bara att trappa upp med motionen lite och hoppas på att nå min målvikt väldigt snart och då får jag kämpa för att hålla mig kvar där nere.. speciellt på semestern när man får oregulbundna mattider med väldigt många frestelser.

Imorn får ni en redovisning för antal kilon jag gått ner, hur jag mår och kanske lite mått får se hur det blir med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar