onsdag 20 april 2011

älskar dig!

idga fyller min kusin år så då ska vi dit och äta mat mumms!
Igår va en konstig dag, jag va trött på det mesta, jag är så glad som har min älskling han är bäst!
Han förstår mig faktiskt bättre än vad jag tror och han försöker alltid få mig glad när jag är ledsen.. jag är världens lyckligaste! vi pratade massor igår igen, så får se vart framtiden bär oss, jag vill iallafall bort en stund, vet inte om jag får med mig min älskling på det men jag hoppas verkligen..

Idag ska vi grilla på jobbet! mumma!!! grillspjut har vi köpt jag längtar! ska bara jobba klart lite uppe å kontoret. Sökte in till lite skolor igår får se vart detta bär en någonstanns, något måste jag väl komma in på?
leta efter lite mer intressanta utbildningar, men such det är svårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar