tisdag 12 april 2011

Morgon pw?

Igår fyllde mamma år så då blev det god mat oxfile och potatisgratäng.. MUMS!
Sen fick vi lite chokladbollar och gottis efteråt, och eftersom det är kalas får man väl fuska haha hade ju varit så duktig hela dagen.. men idag blir det andra bullar! idag ska jag vara duktig, och överväger att träna idag eller så blir det en riktig långpromenad får se vad vädret vill mig..

denna vecka har jag verkligen igen matfantasi, such men ikväll blir det nog lite kycklingsallad iallafall.. alltid något! men jag hatar att försöka komma på vad man ska göra för mat varje dag jag har helt enkelt inte den fantasin.. nudlar? nej nu ska vi börja vara nyttiga, ska verkligen vara super duktig och köra på med gym och promenader, överväger att börja med morgon promenader vid påsk får se hur det går, men under påsken borde det funka iallafall för då är jag ledig, men annars gå upp halv 6 och gå ut och gå? jag har hört att det ska vara toppen bra för förbränningen och sen blir man nog lite piggare med ..
Så när det blir bättre väder kankse jag faktiskt tar tag i det.. men först ska jag försöka klara mitt mål till 1 maj 1,5kg håll tummarna.!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar