måndag 18 april 2011

Taggad!

Jag känner min fortfarande lite hängig men det fina vädret hjälper en helt klart på bättre humör!Jag vill bara ut och gå långa promenader och njuta av det underbara vädret...
Igår gick jag och nina en ganska lagom sväng det va super mysigt.. sen gick vi hem och åt den lasangen jag hade gjort i ordning super gott var det, och sen blev det massa mys i soffan!
Eftersom vi har jobbat hela helgen har man väl inte fått ut så mycket av den men den har helt klart varit super mysig ändå :P

eftersom jag är så himla taggad till att nå mitt mål just nu, och jag vill börja med min detox kommer jag nog tjuvstarta, min syster ska bröja med GI den 26 April, så jag undrar om jag med så börja då.. ju tidigare desto bättre.. så under påsken nu ska jag skriva matlista, och lite bra recept jag kan fixa ihop sen kör jag så det ryker! ska börja med mina morgonpromenader när jag kommer ner till småland, Ska kolla ut någon bra runda imorn som tar ca 45min så jag hinner hem och fixa med allt innan jobbet med...
Vaknade faktiskt 30min innan klockan idag så at gå upp halv 6 och gå promenader kommer nog gå skit bra!
Vill börja nu.. men först en mysigt lång helg i småland, antar att det lär bli en del god mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar