torsdag 28 april 2011

Detox Dag 2

Måltider dag 2:
Frukost: Havregrynsgröt med blåbär hallon och jordgubbar
Mellis: 1 näve mandlar
Lunch: Stekt lax med sallad och guacamole( eller hur det stavas)
Mellis: 1 Banan
Middag: Stekt Halloumiost med jordgubbar,päron och sallad

Dricka: 1 glad färsk pressad apelsin jucie, ca 2,5 liter vatten, 1 kopp te
Motion: Power walk 45min
Känslor: Började få lite ont i huvudet igår men det hör till, man kommer känna sig svag och ha ont i huvudet tills socker begäret släpper taget om ens kropp.I början har man ganska svårt för att ställa om sina matvanor det känns svårt att komma på vad man ska laga, och fantasin är inte riktigt med mig. Men det tar nog någon dag innan jag inser hur mycket bra recept det faktiskt finns.
Men samtidigt känner jag min väldigt glad, märker redan på vågen att det händer saker.



Vädret var helt fantastiskt igår med så jag och älsklingen tog en powerwalk, vi höll riktigt bra tempo så skönt var det.. Jag gjorde halloumiost till middagen som är så super gott, men hade köpt en halloumiost som hette peppar halloumi och den var iallafall enligt min smak inte alls lika god som den vanliga för den smakade verkligen för mycket peppar:/ Inne på dag 3 redan det går bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar