söndag 3 april 2011

Gårdagens nöje

Igår skulle jag ta upp alla mina kläder som jag hade i soppsäckar och lådor nere i förrådet, tänkte jag skulle sortera lite, ta upp sommarkläder, plocka ner vinterkläder för nu kommer våren:P faktiskt ta tag i att skicka vidare kläder som inte används längre till bättre behövande, men när man väl får se klä'derna jag lagt ner i påsar för jag inte ville ha dom längre får jag sån seperationsångest.
Tog lite bilder på hur det såg ut hemma hos oss i stortsett hela dagen igår



Men tillslut lyckades jag få ihop allt och fick det superfint i garderoben,tror aldrig jag haft det så väl organiserat innan haha
Blev en soppsäck med som ska ges till fiddes farmor så hon kan ge den till folk som behöver. Så nu går tvätt maskinen på hög varv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar