måndag 25 april 2011

Magkramp

Nu var det längesen...
MIn torsdag var värdelös, Började må dåligt precis när jag skulle lägga mig vid 11 tiden, så från klockan 11- 06:10 när klockan ringer satt jag i stort sett på toaletten, spydde mådde dåligt hade magkramper som jag aldrig varit med om något värre, och det kom ut blod från ställen det inte borde göra... Badade vid  2-tiden i hopp om att det skulle bli bättre och lyckades faktiskt somna i ca 1 timme sen vaknade jag av att någon började slita sönder min innifrån igen :/
ÅKte till jobbet på morgonen och hoppades på att allt bara skulle gå över, men efter att jag pratat med min Mor var det inte mycket snack om saken så hon hämtade mig och körde mig till sjukhuset och satt där med mig i stort sett hela dagen, men ändå hittade dom inget ..:/
Dom tyckte jag var så ung och frisk annars så det förmodligen bara var en vanlig magsjuka, men ska man B*jsa blod i 16 timmar? och behöva ta morfin för att smärtan ens ska försvinna lite om man bara är magsjuk? det verkar sådär smart tycker jag ....
men nu mår jag lite bättre och börjar med detox idag så min mage kankse blir lite glad..
Återkommer med detox inlägg och ett litet påskinlägg:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar