torsdag 7 april 2011

vacker...

Jag är nog väldigt avundsjuk av mig, ofta blir jag avundsjuk på att folk är snygga, lyckliga, har bättre jobb än mig, bättre betalt, bättre ställt, ett fint hus ja allt.
Jag önskar många gånger att man var den människan folk vände sig om efter, eller bara häpnas över hur fint hår,hy,tänder man har.
Men tror aldrig det har hänt mig för jag är nog väldigt vanlig medelmåttig ingenting att vända sig efter.
Jag vill sticka ut, men har ingen speciell klädstil eller speciellt långa snygga ben som gör att folk tittar lite extra eller blir avundsjuka på mig.. such jag behöver nog en "penis förlängare" haha!
Får köpa någon snygg bil eller något så folk vänder sig om, men det går ju inte heller men hade jag haft det bra bra jobbet med bra betalt hade jag ju kunnat göra det ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar