onsdag 13 april 2011

Påskägg

Började mitt inlägg för detox igår, fick iallafall respons från vera som ville hänga på.. så ju fler desto roligare, alltid kul att kunna hjälpa varandra lite.
Så ska göra ett nytt inlägg där jag lägger ut matlistan.
Tänkte jag skulle börja 2 Maj men är så super taggad så funderar på att börja tidigare kankse den 27 April, vi får se vad jag får planerat dom kommande veckorna men det blir snart iallafall, den 2Maj eller 27 April vi håller det lite öppet..

Igår var ingen bra dag för formen, det kom ett JÄTTE stort påskägg med bara massa goda mars, twix och lite sånt i säkert 3kg i ägget och jag visste att detta ägget skulle komma någon dag denna eller nästa vecka så jag hade sagt till mig själv att när detta ägg väl kommer så kommer jag inte kunna motstå det haha! så igår hade jag ont i magen, bestämde mig för att byta min ätar dag till igår då vi ändå skulle hem till Heidi på middag och hon hade bakat massor med gott oxå. Så får köra stenhårt resten av veckan istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar