fredag 29 april 2011

planer

Jag och Fidde har pratat lite fram och tillbaka en tid nu om vad vi vill göra, och tror nästan vi bestämde oss för att flytta tillbaka till Värnamo. Båda gillar Haninge jätte mycket men ändå är det väl ingen av oss som trivs toppen bra i sthlm, jag gillar små städer så Värnamo blir perfekt för mig...

Så igår berättade vi får våran chef (min morbro) vi trodde först han skulle bli arg för dom har verkligen varit super shyssta mot oss och fixat så vi har det bra,men han tog det bra jag tror han förstod man är väl bara ung en gång? och Fidde saknar sin familj och sina vänner och jag med såklart! Får närmre ner till ElinPelin och till Clara så jag klagar inte Värnamo är mysigt och trivs man inte får man flytta igen.

Så efter sommaren bär det av mot smålandsskogarna igen!
Jag längtar lite, men kommer definitivt njuta av sthlm så mycket jag bara kan denna sommar!
sen kommer ju mamma bo kvar så då måste man hälsa på :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar