tisdag 26 april 2011

Detox Dag 1

Eftersom jag sov hemma hos pappa på kvällen fick jag ta dom frukter som min syster ändå inte får äta nu när hon kör GI så dagen i matväg blev ganska fattig då jag inte hade handlat ännu heller men jag tog det jag hade hemma och tycker ändå det slutade helt okej.

Frukost: 1 Päron
Mellis: 1 Äpple
Lunch: Linssoppa
Mellis: 1 PÄron
Middag: Havregrynsgröt med hallon,blåbär och jordgubbar

Drack: ca 2 liter vatten
Motion: GIck ut på en jätte snabbis i regnet endast för att få min halvtimmes promenad, hade ändå gått ganska mycket på jobbet.



Känslor: Första dagen händer det nog inte så mycket i kroppen, man känner sig fortfarande som vanligt, är väl fortfarande sugen på det mesta men när vi var och handlade igår kunde jag inte sluta längta till jag ska få äta all god mat jag köpte hem, alla goda frukter! så bara jag hittar lite roliga recept kommer detta gå galant...
Inne på dag 2 och har lite bättre mat planer inför denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar