fredag 15 april 2011

messed up mind

Detta kommer bli en lång helg.. ikväll jobbar vi över så får se när man landar hemma, men då blir det nog film mys och dö i sängen i tid! för sen jobbar vi på lördag och söndag med börjar kl 6 pust! tur vi har påsk sen veckan efter och får var lite lediga :P

Igår gick jag 8km rundan, den gick skit bra såå stolt tänkte jag skulle gå den 1gång i veckan men ska försöka mig på 2ggr, för det kändes verkligen i benen, sen små sprang jag lite upp för backarna riktig sån intervall träning. Fick tid till att prata av mig med min Clara lite med.. saknar henne! Göteborg?

När jag kom hem pratade jag massor med min älskling, jag brukar ofta dra mig för att säga saker till honom för många gånger tror jag att han absolut inte ska tycka likadant som mig, eller bli arg på mig för att jag tänker som jag gör. men igår gick det verkligen bra. Det kändes som att vi hade nått samma punkt båda två.
Kanske blir det lite ändringar i vårat liv nu vi får se... Jag ser iallafall bara fram emot det.. för som det är nu har jag bara tråkigt.. vill leva lite så kan jag bli seriös lite senare..

en låååång utomlandsresa hade suttit fint med.. vi får se vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar