onsdag 6 april 2011

GodMorgon


Igår va jag helt ur fas, vet inte om det är speciellt mycket bättre idag, men lyckades iallafall hitta present till båda mamma och Heidi då det känns skönt :D inget mer present hets!
sen lyckades jag ta mig ut på en liten promenad trots att jag var helt död i soffan, hoppas på att jag ska vara lika duktig idag men en långpromenad oavsett väder när jag kommer hem?
Eller med undantag får totalt spöregn.
 ska verkligen föröska komma igång igen, behöver min motivation.

Kör på Linssoppa till lunch och jordgubbar till mellis så jag känner mig lite duktig idag iallafall, och ska föröska få min syster att vara lite nyttig med mig i helgen,, förutom kanske lite godis på lördag :P

Regn gör en ofta deprimerad, eller iallafall mig, jag blir ofta hängig när det regnar, kanske skulle föröska lära mig att uppskatta regnet? får ju iallafall användning för mina fina gummistövlar. Men samtidigt är regn helt underbart när det är sommar, det luktar gott det är såå mycket mysigare att bada när det regnar, och filmkvällar nerkrupen i soffan och höra regnet smattra utanför är ju fantastiskt...
När jag var mindre och var hemma hos Clara och lekte brukade vi springa ut till deras hammock som stod mitt på gräsmattan och sittar där inne och titta på regnet.. super mysigt helt enkelt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar