onsdag 6 april 2011

Ingen lust ingen ork

Idag har jag egentligen ingen lust :/ känns som att allt står stilla jag vill att det ska hända något, jag vill för en gångsskull lyckas med mitt mål fram till sommaren, men förkylningen förstörde mycket sen är frestelserna för många? men jag pendlar i mina tankar från att vara fast bestluten, fram tills jag ska äta något och inser hur oplanerat det är väljer mellan att skita i att äta eller bara ta något snabbt och där kraschar allt!
jag vill ta tag i det men det är för svårt, speciellt när jag fortfarande är krasslig..

det kommer krävas sjukt jävla mycket från mig för att klara detta, such 7kg till juni? det ser mörkt ut.. men jag kämpar på!har fortfarande viljan, men den lämnar mig lite för ofta :(

Idag är Fidde hemma och är sjuk med... stackarn,jag tänkte ta en promenad när jag kommer hem men hörde något om regn? sen måste jag iväg och hitta något till min mor som fyller år på måndag men det verkar ju vara lättare sagt än gjort letar snart ihjäl mig!! min fantasi har lämnat mig för tillfället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar