måndag 4 april 2011

Äppelkaka

Idag åkte Ludde hem till mamma igen :/ Dagen började inte så bra mådde jätte dåligt och fick spy några gånger sen gick det över blev yoghurt till Lunch igen bara för att slippa må dåligt igen ...



Tänkte jag skulle smyg starta lite med en kort promenad i träningen så skulle ta 2km rundan nere vid rudan, men glömde bort att det nog faktiskt är 1,5km ner till rudan först och främst så blev nog en 5km runda istället, en timme tog det hemifrån det va hur skönt som helst, men ännu är inte snön helt borta från stigen. När jag kom hem hade älsklingen dammsugit och skurat golvet, så jag fortsatte med att tvätta byta lakan och lite sånt, nu sitter jag och slappar i soffan framsför mamma byter bo, haha vilket jävla program!



 Har gjort en äppelkaka med som jag tänkte bjuda på imorn :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar