måndag 4 april 2011

Lilla landet lagom

Idag skiner solen, det gör en ju automatiskt glad iallafall, testade vågen idag med, håller mig kvar nere på dom kilona jag lyckats gå ner iallafall så det är ju alltid något även fast jag fuskat med maten på sista tiden.
Men ett nytt delmål: 1,5kilo fram till Påsk vad tror ni?
Jag hoppas jag klarar det för sen i Maj blir det bara fokus på träning och mat kanske tilloch med ska börja med morgonpromenader då när det börjar bli lite finare vänder, måste bara hitta en bra runda som tar 45min max.

Ihelgen ska jag ta en tripp hem till pappsen, men blir utan pojkvän en helg så kommer sakna honom, tror vi varit ifrån varandra typ 2 helger max haha så blir kanske lite skönt med.
Hoppas grabbarna klarar sig hemma utan mig bara haha och såklart utan att tömma barskåpet helt, fast ska dom lyckas med det får dom nog jävlar jobba på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar